Вікі Valheim
Advertisement

Болотобіом у Вальгаймі.

Опис[]

Болота — це темні трясовинні місця, де повно величезних дерев і ворожих істот. Дерева закривають землю від сонця, тому часто в цьому біомі доволі темно. Іноді тут стрічаються Вогняні гейзери, навколо яких бігають 4-5 вогневиків. На болоті можна знайти Металобрухт.webpметалобрухт, з якого виплавляється залізо. Іноді в цьому біомі можна зустріти кам’яні статуї, призначення яких поки невідоме.

На болотах часто дощить, тож гравець може бути під впливом вогкості, а це ускладнює просування територією. Істоти болота, такі як слизовики, бульбаки й п’явки, можуть отруїти гравця, тож варто брати із собою Медовиця опору отруті.webpмедовицю опору отруті.

На болотах можна знайти затонулі склепи. Щоби відімкнути їхні ворота, потрібно мати Болотяний ключ.webpболотяний ключ. Склепи — це пов’язані між собою приміщення, розділені купами металобрухту, з яких можна отримати Металобрухт.webpметалобрухт, Шкіряні обрізки.webpшкіряні обрізки й Висохла кістка.webpвисохлі кістки. Окрім того, у занедбаних спорудах можуть бути місця відродження істот.

Окрім затонулих склепів, Металобрухт.webpметалобрухт також лежить під ґрунтом боліт. Щоби знайти їх, потрібно спорядити Вилочка.webpвилочку, яку гравець отримує після здолання кістянки. Варто зазначити, що часто такі купи брухту важкодоступні й доволі бідні, тому не можуть стати надійним джерелом заліза.

Істоти[]

Ворожі[]

Сировина[]

  • Прадавня кора.webpПрадавня кора
  • Металобрухт.webpМеталобрухт
  • Слиз.webpСлиз
  • Насіння ріпи.webpНасіння ріпи
  • Розторопша.webpРозторопша
  • Скрині: (можуть містити 2-3 предмети з переліку нижче)
Предмет Кількість Імовірність
Бурштин.webp Бурштин 1-5 (11.8%)
Бурштинова перлина.webp Бурштинова перлина 1-3 (11.8%)
Прадавня кора.webp Прадавня кора 20-30 (11.8%)
Ланцюг.webp Ланцюг 1 (11.8%)
Монети.webp Монети 20-60 (11.8%)
Залізна стріла.webp Залізна стріла 10-15 (11.8%)
Отруєна стріла.webp Отруєна стріла 10-15 (11.8%)
Рубін.webp Рубін 1-3 (11.8%)
Висохла кістка.webp Висохла кістка 1 (5.9%)

Примітки[]

  • Можливо, вам знадобиться човен, щоби дістатися до болота, оскільки часто стартовий острів не має ніяких боліт.
Advertisement