Valheim Wikia
Advertisement
Valheim Wikia

Troll je tvor ve Valheim.

Trollové jsou obrovitá stvoření s vysokým počtem životů, schopná způsobit velké škody především hráčům v počáteční fázi hry se slabou zbrojí. Svými drtivými údery trollové dokáží kácet stromy, drtit skály či ložiska rud stejně jako ničit stavby. Trollové se objevují ve dvou variantách. Buďto s kládou, kterou používají jako obrovský kyj nebo bez ní kdy po hráči mohou metat velké balvany.

Umístění

Trolly je možné objevit v Černém lese a to především v blízkosti nebo uvnitř Trollích jeskyní.

Po porážce Prastarého a zabití prvního trolla mohou trollové napadnou základnu hráče.

Kořist

Předmět 0 1 2
Trofej Trolla.png Trofej Trolla 1
(50%)
1
(50%)
1
(50%)
Trollí kůže.png Trollí kůže 5
(100%)
10
(100%)
20
(100%)
Mince.png Mince 20-29
(100%)
40-58
(100%)
80-119
(100%)

Strategie & Tipy

  • Útoky trollů jsou relativně pomalé a je snadné se jim vyhnout. Toho může hráč dobře využít v ranných fázích hry. Jen pozor na padající kmeny stromů.
  • Troll má díky své velikosti omezenou pohyblivost a nedokáže projít úzkými místy.
  • Troll je slabý proti bodnému poškození, tudíž střelba lukem je efektivní cesta jak ho porazit.
  • Hráč vybavený bronzovým nebo lepším štítem může zkusit krýt jeho útoky, ale vyžaduje to přesné načasování. Hráč s end-game výbavou obdrží od trolla minimální poškození.
  • Při boji s trollem může hráč využít jako úkryt např. Pohřební komnaty.
  • Bouchnutí trolla bez klády do země obsahuje bug. Je při něm uděleno poškození dvakrát. Poprvé je to standartních 70 poškození a po druhé 0 poškození. Toto druhé poškození dovoluje hráči způsobit trollovi otřesení krytím jeho útoku a to dokonce s jakoukoli silou krytí.

Poznámky

  • Troll s jednou hvězdou má nazelenalou barvu se dvěma hvězdami hnědou.
  • Trollové mají 15% šanci na vyšší úroveň v případě, že jsou dále než 2000 metrů od středu světa.
  • Trolly lze často objevit v Trollích jeskyních, ne každá je ale trollem skutečně obývána.
  • Ničivá síla trollů lze použít pro získání např. Jemného dřeva, Mědi či Cínu ještě před porážkou Eikthyra a možností vytěžit kovy pro výrobu potřebných nástrojů pro těžbu těchto surovin.

Zajímavosti

  • Troll je nadpřirozená bytost mající základ v severské mytologii a skandinávské lidové slovesnosti.[1]

Galerie

Reference

Na této stránce byl použit překlad textu z anglické verze Wikipedie. [2]

Bytosti
Pasivní RacekJelenRybaVránaLeviatan
Agresivní KanecNeckGreylingŠedý trpaslíkŠedý trpaslík surovecŠedý trpaslík šamanTrollDuchKostlivecZatuchlé ostatkySlizOozerDraugrElitní DraugrPijaviceSurtlingPřízrakVlkDrakKamenný golemFenringMrtvolný komárLoxFulingFuling BerserkFuling ŠamanHad
Bossové EikthyrPrastarýBonemassModerYagluth
NPC HuginHaldorHalsteinÓdin