Valheim Wikia
Advertisement

Pracovní stůl je řemeslná stavba ve Valheim.

Popis

Pracovní stůl se používá pro výrobu, opravy a vylepšení mnoha předmětů, a také umožňuje postavit různé stavby.

Jedná se o zcela základní řemeslnou stavbu a tak nevyžaduje pro postavení žádnou jinou stavbu ve své blízkosti.

Proto, aby bylo možné využívat pracovní stůl pro výrobu, opravy a vylepšení musí být ze zastřešen. Pro stavbu budov není třeba stůl zastřešovat.

Pracovní stůl má pracovní prostor ve tvaru koule o poloměru 20m (ve hře je konec pracovní prostoru znázorněn čárkovanou čárou na zemi). V tomto prostoru umožnuje pracovní stůl stavět stavby (respektive hráč musí při stavbě stát v tomto prostoru stavba samotná může být mimo tento prostor). Také se v tomto prostoru neobjeví žádní nepřátelé a předměty odhozené na zemi po čase samy nezmizí.

Oprava předmětů na pracovním stole nestojí žádný další materiál.

Dostupnost

  • Použitím stavebního menu Kladiva

Vylepšení

Každá tato stavba postavená ve vzdálenosti do 2m od pracovního stolu zvýší jeho úroveň o 1. Pracovní stůl lze v současnosti (v0.148.7) vylepšit na úroveň 5, ale některé předměty pro vylepšení na maximální úroveň vyžadují úroveň stolu 6, a tak pro jejich vylepšení bude třeba počkat do dalších updatů.

Jméno Ikona Materiál
Špalek na štípání
Špalek na štípání.png
Koželužský stojan
Koželužský stojan.png
Skoble
Skoble.png
Police na nářadí
Police na nářadí.png

Poznámka: Každý typ stavby se počítá pouze jednou.

Recepty

*Poslední vylepšení vyžaduje úroveň pracovního stolu 6.

Reference

Na této stránce byl použit překlad textu z anglické verze Wikipedie. [1]