Valheim Wikia
Advertisement
Valheim Wikia

Eikthyr je boss ve Valheim.

Popis

Eikthyr je první boss neboli Zatracený ve Valheim. Jedná se o velkého jelena s parožím nabitým blesky a omotaným řetězy.

Umístění

V biomu Louky se nachází celkem 3 Mystické oltáře, kde je možné Eikthyra vyvolat. Tyto oltáře může hráč nalézt náhodou a nebo díky runovému kameni zvanému Vegvísir. Vegvísir ukazující cestu k oltáři Eikthyra se nachází přímo vedle Obětních kamenů.

Vyvolání

Runový kámen vedle jeho Mystického oltáře obsahuje nápovědu "Lovte jeho rod". Pro vyvolání Eikthyra je tedy třeba lovit Jeleny a získat Trofej Jelena.png 2 Jelení trofeje. Tyto trofeje hráč obětuje na Mystickém oltáři a tím Eikthyra vyvolá.

Je možné Eikthyra vyvolat i několikrát zároveň, ale vede to pouze k obtížnějšímu boji.

Schopnosti

Vyvolání Eikthyra změní počasí na bouři bez deště.

Eikthyr disponuje těmito typy útoků:

Strategie

Před samotným bojem je důležité být dostatečně odpočatý a dobře se najíst. Kombinace Opečeného masa, Grilovaného ocasu Necka a Medu by měla hráči zajistit dostatečné zdraví i výdrž. Med poskytuje vysokou regeneraci 5/hp kolo, ale je také třeba pamatovat, že vydrží pouze 5 minut.

Eikthyra lze snadno porazit s Dřevěným štítem a Kopím z pazourku. Jeho útoky jdou bez obtíží blokovat štítem a mezi nimi má hráč dostatek času ho zasahovat kopím. Další možností je použití Hrubého luku a Ohnivých šípů. To vyžaduje od hráče vyšší pohyblivost, protože se musí útokům vyhýbat a neblokuje je štítem.

Celý boj nezabere více jak 5 minut.

Po boji

Kořist

Předmět 0 1 2
Trofej Eikthyra.png Trofej Eikthyra 1
(100%)
-
(-)
-
(-)
Tvrdý paroh.png Tvrdý paroh 3
(100%)
-
(-)
-
(-)

Síla Zatraceného

Porážkou Eikthyra hráč získá jeho trofej. Pověšením této trofeje na obětních kamenech získá hráč Sílu Eikthyra. Tato síla se aktivuje klávesou [F] a snižuje spotřebu výdrže při běhu a skákání.

Události

Porážkou Eikthyra se změní Příběhová událost. Útoky Kanců a Necků na základnu hráče nahradí útoky Šedých trpaslíků.

Zajímavosti

  • Eikthyr je pravděpodobně odkaz na jelena Eiktyrni, který v severské mytologii stojí na střeše Valhally.
  • Trofej Eikthyra vystavená na stojanu občas promluví.

Galerie

Reference

Na této stránce byl použit překlad textu z anglické verze Wikipedie. [1]

Bytosti
Pasivní RacekJelenRybaVránaLeviatan
Agresivní KanecNeckGreylingŠedý trpaslíkŠedý trpaslík surovecŠedý trpaslík šamanTrollDuchKostlivecZatuchlé ostatkySlizOozerDraugrElitní DraugrPijaviceSurtlingPřízrakVlkDrakKamenný golemFenringMrtvolný komárLoxFulingFuling BerserkFuling ŠamanHad
Bossové EikthyrPrastarýBonemassModerYagluth
NPC HuginHaldorHalsteinÓdin